Sunday, March 29, 2009

sapa aku?

sapa aku? aku pun tak tau nak cakap macam mana.. tetiba ja nak wat blog sendiri..
huhu..aku pun bukan reti sangat nak menulis.. tapi nak gak menulis.. tak kisah la untuk apa..
dan kepada siapa tulisan aku dicoretkan..

tapi.. aku? tetap aku..

Kalau semalam aku tak bisa kenali siapa aku..
Mungkin esok masanya aku kenali apa itu aku..
Kalau semalam aku terus kecapi apa itu kecewa..
Mungkin esok aku kenali apa itu bahagia..
Kalau semalam aku masih bisa terus teriak mengenal erti cinta..
Mungkin esok aku kecundang kerana mengenal erti cinta itu..
Sampai kapan aku harus membilang waktunya..
Harusnya aku membiarkan detik itu berlalu mengikut rentaknya..
Sampai kapan mahu aku tunggu detik untuk itu yang mendebarkan jiwa..
Nyata aku bingung dengan apa adanya...

tapi..
aku harus juga menempuhinya..
Andai itu takdir-Nya..

2 comments:

  1. TEPI SKET!!!

    Welcome 2 da clube!

    Heheheheheeee...
    Walaupun kte tak de blog, kte ttap ak bace tau!
    Pas ni, sesape yg ab blog, jgn lpe bg kte ek!
    Meh kte jd pembaca n pengomen yg SETIA deh!

    =)
    ADIOUS!!!

    ReplyDelete
  2. kamu...diri kamu yg kudus di sisi Dia..jiwa kamu yang kudus di sisi Dia..hati kamu..hati yang kudus disisi Dia..


    kamu..hamba yang kudus disisi Dia...

    ReplyDelete