Saturday, February 6, 2010

menjawab segala tohmahan dan anugerah khas gadis2 sempilai.

aku di sini sebagai wakil gadis di sempilai. ingin membalas balik hujahan di ruangan :
1.http://munirahmohamad.blogspot.com
2.http://piggyxris.blogspot.com

hahaha,mengena aku dalam diam adalah suatu perkara yang tidak dapat aku maafkan. owh tidak. aku akan membidas part2 yang mana betul dan yang mana salah. sesungguhnya kita tidak boleh menegakkan benang yang basah. tapi kalau benang dah basah, jemur ja bagi bennag tu kering. puas hati. kalau setuju. sila.

*angguk*

jika tidak

*tampar pipi kawan sebelah*

ok. dah buat? bagus.

seterusnya.

aku akan menjawab hujahan dari pihak munirah mohamad pembangkang kuat pihak gadis cantik seperti aku.

*senyum*

kematangan membawa kita secara rasionalnya kepada pembangunan lahiriah dan rohaniah berdasarkan falsafah pendidikan kebangsaan.- aku anak angkat dr.tan. itu kenyataan.

penyakit malas sememangnya ada pada tiap manusia. cuma bagaimana kita mencorakkan kemalasan kita itu kepada positif atau negatif.

menjawab kepada aku mals mandi> hahaha,bengong! aku jimat air. kau tengok bil bulan januari. sikit kan? kita kena sekat belanjawan kita.

menjawab kepada kemalasan diana memasak > aku rasa dia tak nak bazir gas. dia suruh kau masak untuk sepet ja. hahaha,tak betul tu diana?

menjawab kepada kenyataan aku membenci dota > hahaha,betul! aku tak suka dota.dia telah menyebabkan aku jadi seperti diana. bagai melukut di tepi gantang.^^

*angguk setuju*

menjawab kepada kenyataan yang lain >no komen. kerana aku di dalam bilik tidak tahu apa jadi kepada penduduk di hadapan yang terbiar terseksa. harap maaf. aku gelak gila syaiton dah.

aku akan menjawab hujahan dari pihak perempuan cina iaitu pembangkang juga tapi pihak yang berhaluan2.

menjawab kepada kenyataan qilah gadis gila bear? huh,tidak boleh di terima. bear2 tu hanya sebagai anak2 yang akan dijadikan sandaran bila bonda ayahanda mereka bercerai. aku tak main bear2. pergh,jatuh kemachoaan aku cina oit~

kenyataan aku malas basuh baju >aku basuh baju hanya pada hujung minggu. kerana aku tidak gunakan perkhidmatan basuh baju secara percuma di rumah tumpangan. hahaha,cina tak baik tau menyusahkan mak mertua. hahaha,lebiu~ aku juga tidak sibuk bila dihujung minggu. untuk mengelakkan kebosanan di rumah bila berseorangan. aku akan gunakan kain2 baju sebagai pengikat kasih aku dikala sunyi.

memberi hujahan mengenai kemasan rumah. aku ingin memberi penyataan. aku juga kemas rumah. ahaha,siapayang tak pernah memegang penyapu dan mop,huh? hahaha,sendiri mau tanya. andai penyapu itu boleh berkata2.kiki,kelakarlah. nama cina, dina ngan munie chantek tak dak dalam senarai.

hahahha,seterusnya.

anugerah khas untuk semua gadis sempilai. setahun duduk. macam2 berlaku. pahit maung. susah senang bersama. apa2 pun kalian masih kawan aku.

walaupun pelbagai anugerah boleh aku berikan kepada tiap seorang. hahahaha,tapi tak elok lak rasanaya.
hahaha,ni semua munie chantek punya pasal. kerana ketidaktahanan dalam memperjuangkan hak2 penduduk hadapan daripada halangan2 yang mendatang.

p/s: idea kau tu aku sokonglah munie chantek.. hahahaha^^

3 comments:

  1. hahhahahah,segala di atas adalah hanya gurauan petang untuk gadis2 sempilai.. peh ni tengok hujahan dari akuladiana plak...^^

    ReplyDelete
  2. hahahah,nur aqilah roslilike dis man~

    ReplyDelete