Tuesday, May 17, 2011

jalan hang tuah

hurm,banyak aku belajar dalam masa setahun dekat sini.
jumpa macam2 orang.
belajar banyak benda.
semua perkara baru.

kadang-kadang aku terfikir.
seronok juga jadi aku.
kan?

*poyo*

antara benda yang aku buat sepanjang tempoh setahun.

makan kfc sorang2 sambil cari jejaka tampan + kaya!! hahah,dem kan?

*letak spek mata nampak remaja*

=)



makan ayam biar sepah2. siriyes waktu nih bukan aku yang makan.
ada makhluk berbulu kat belakang aku.

haha.
aku tipu.


tolong pasang pokok krimas.
kita satu malaysia.
tolong-menolong itu budaya sihat,bukan?



aktiviti ini tak pasti. tapi diana suka.
suka sangat katanya!
=)


apa2 pekerjaan yang dibuat. mesti ada post!!

siriyes.
aku cantik.
jangan dengki.











bye.


labels; jalan hang tuah jun 10-11.




No comments:

Post a Comment