Sunday, September 6, 2009

silent ii

maaf kerana sudah lama menyepi. mungkin masa yang terlalu suntuk aku amati bersama manusia-manusia itu makin tipis. nipis. ya. benar2 menyesakkan nafas tenggorakan aku. sehingga sampai satu tahap aku mahu berhentikan waktu itu. jam itu. minit itu. saat itu.

aku harap ini terbaik buat aku dan manusia2 yang aku sayang itu. bak kata pepatah kalau orang yang kita sayang elok kita tinggal-tinggalkan. tapi.

tapi.

kalau betul2 tinggal. bagaimana? aku rasa tidak akan ketemu lagi manusia seperti mereka itu. argh,mereka itu sangat baik. bagus. chantek. maksud aku benar2 tau!

kepada belog aku. sudah lama aku tidak mengungkai kata. tidak membicara jiwa. owh,sangat kasihan.benar kasihan. tiada kata bukan beerti tidak mahu bicara. tiada rasa bukan beerti hati merah itu mati. kan?

p/s : aku terpaksa pergi dulu. nanti aku update entri lagi eh. owh,aku tersangatlah sibuk! percayalah~lalala^^


No comments:

Post a Comment