Tuesday, September 1, 2009

tunggu sekejap.

pagi. hujan. gila. aku memang pemalas nak bangun. duhai apa nak jadi ni? syaitan apakah yang merasuk segenap ruang tubuh aku ni. hahaha,syaitan keji. dah kena gari pun masih nak memalaskan aku.

*sebenarnya salah sendiri*

tiba2 teringat lagu lama. p.ramlee. tunggu sekejap!!

tunggu sekejap.
duhai kasih.
kerana hujan masih renyai.

tunggu sekejap
dalam pelukan asmaraku.
jangan bimbang
walaupun siang akan menjelma.

*batuk*

lama dah tak menyanyi lagu ni. sweet gila lagu ni. walaupun lama. tapi sayangnya aku tak suka tengok filem melayu lama. hahaha,bukan sebab aku ni tidak menghargai karya agung lama.

kalian jangan la beritahu sama orang lain. ini rahsia kita dua tahu. maksud aku. kalian dengan aku saja sudahlah. eh? sila angguk kalau setuju. kalau tak annguk. skru tenggorakkan kalian tercabut nanti.

*ish2*

entah. bosan kot. sebab televisyen dulu tak dak kaler. jadi tak tau nak beza. owh,saya tidak suka. sangat tidak suka. siriyes. menjengkelkan betul aku ni.

tapi, aku tidak denial tiap perkara yang mereka lakukan.
kerana karya dahulu sangat agung.

p/s : tiap perkara di atas tidak ada kena mengena dengan tajuk entri. walaupun ada kena mengena sikit2. entri ini hanyalah gurauan cuma semata. dek kerana tunggu hujan renyai berhenti berlabuh.

....>untuk kamu yang tahu siapa kamu-terima kasih. untuk itu. ini. itu juga. apa2 ja lah.^^

No comments:

Post a Comment