Sunday, May 24, 2009

week yang menggila.

kat bus stop!

week yang menggila datang lagi. apabila dirundung masalah dan tekanan yang melampau2. oleh itu. nak dijadikan cerita. aku bergerak hebat untuk berinteraksi dengan dunia luar. memang gila. tekanan yang membuak disamping masalah bercampur. dah macam rojak buah rasanya. ney kawan aku. dia pun punya masalah seperti aku. kuat2. fikir punya fikir. pi la tengok syurga cinta. layan ja larh. jom2. dengar kisah aku untuk week ney. tiket dah beli. tapi,nak masuk lambat plak. ada tempoh sejam lebih lagi. jadi,member aku cakap jom lepak mph. bookstore.nak tau apa kitaorang wat? .. psttt...diam tau!^^


jom2.. ikut saya!^^

hurm,kitaorang lepak kat mph. bosan. lagi pun lama lagi nak masukkan? jadi kitaorang pun amik gambar. macam2 posing. gila. korang pasan tak? tas kawan aku nya kepala ney. ada cctv! pergh,bayangkanlah betapa gilanya kitaorang amik gambar samapi lupa tengok ada benda yang sedang perhatikan. ney bukan keliwon tau! ney CCTV.. kekeke.. antara kegilaan di mph tanpa sedari ada cctv adalah seperti berikut :-


1.diana posing dah. sampai tak sedar ada objek sedang perhati! ^^

aku pun sama. 2 kali 5!

siap duduk. sambil posing2 lagi!

eh2,fokus2... nak examlah! shhh...

dah bis bc.. sambung lagi!

hukhuk,times up! muka bongek camtulah! ahaks..^^

sebelum masuk dalam wayang.. cer teka kat celah mana aku dok ney?

ney time kat dalam. sempat lagi! tul2 gila..

sebelum nak start cita..

ney. apa motif? aku tak tau!

bajet khusyuk. kena snap ngan aku.. hahhaha,nakai sungguh aku ney!

dah bis tengok wayang. pastu tangkap gambar kat eskalator.. layankan ja..

the moral of the story!

pas tengok syurga cinta! diana nak kawen lah!. hahahak. aku plak? mantain. tunggu duda! muka tak ley blah..

!@#$%^&*()_@#$%^&

ada 3 jenis jodoh!

1.jodoh syaitan
2.jodoh jin
3. jodoh Allah s.w.t

yang mana satu pilihan aku?
terserah..

ending syurga cinta?
tak beshlah.. hahahah^^

TUHAN,biarkan hati aku tertaut pada dia yang menerima aku dengan ikhlasnya... amin..

2 comments:

  1. alaaahhhh..aq pilih jodoh allah dgn apix ku kini bahagia..kini jer taw:D

    ReplyDelete