Wednesday, July 15, 2009

biar aku hirup sisa2 hidup ini dengan kalian.

aku punya cerita. takut aku mahu khabarkan. mungkin kalian juga sama seperti aku. rasa apa yang aku rasa. kerana kita hidup pijak bumi yang sama. hidup dan sedut udara yang sama. atau mungkin kalian sendiri tidak rasa apa yang sedang bergolak dalam hidup aku sekarang!

harap situasi aku dan kalian sama..

mahu sahaja aku khabarkan
agar bisa kalian tahu
tatkala aku membilang detik
hati merah itu sangat takut

hati merah itu sangat takut
takut hilang akan kalian.
detik2 yang pernah wujud
masakan mungkin dipadam terus.

mahu juga aku khabarkan
agar bisa kalian tahu
kita makin hampirdan terlalu hampir
dengan hari penghujungnya.

hati merah mula gundah
katanya biar dia hirup semua sisa
hirup gelak ketawa dan
sedut sedih bersama

harap2. hari esok masih ada.
dan untuk kelahiran akan datang
aku harap mereka tahu
masih berbakinya kisah kita.

cheras
3petang..

No comments:

Post a Comment