Sunday, April 25, 2010

saya sesak nafas! CPR sila cepat please~

penat. mood saya rosak. tak tahu kenapa. mahu cari manusia yang boleh dengar aku.
tapi. tak ada. semua orang lari. makin jauh. jauh. dan jauh.

aku penat nak kejar. rindu rumah gamaknya. tiap hari call rumah. cakap sama ibu. abah. abang. adik dengan abby. tapi macam tu jugak aku. telefon ke rumah tak sama dengan pulang sendiri ke rumah. kan? sebab itu aku masih sama.

tiap kali call rumah. cakap sehabis tenang. takut mereka perasan aku. hurm,tapi jangkaan aku tepat.

adik kata :
akak tak pandai sorok sedih.
haish.
adik2.

emosi aku punah ranah. terletak paling bawah. aku sendiri tak dapat nak paut semula.
sesak nafas tenggorakan aku. seksa.

ada sesiapa yang boleh bagi CPR?
untuk redakan nafas berat aku.
ada sesiapa yang boleh sedut masalah aku?
untuk ringan beban aku.

ada tak?

aku betul2 perlu.

1 comment:

  1. TEPI SKET!!!

    CPR??
    boleh3!
    head to toe pun x pe...
    ahaks!
    =p

    ReplyDelete