Monday, April 12, 2010

someone had stolen "hati merah" saya.

terima kasih.

ada untuk hari-hari susah.
ada untuk hari-hari senang.
ada untuk hari-hari sakit
ada untuk hari-hari sihat.

terima kasih.

ada untuk hari-hari kuat.
ada untuk hari-hari lemah.
ada untuk hari-hari sibuk
ada untuk hari-hari senggang.

terima kasih.

ada untuk hari-hari gaduh
ada untuk hari-hari perang.
ada untuk hari-hari baik.
ada untuk hari-hari damai.

terima kasih lagi.

sebab selalu berleter macam ibu saya.
sebab selalu bagi nasihat macam abah saya.
sebab jadi kawan macam adik2 saya.
sebab jadi sebahagian cerita saya.

terima kasih juga.

kerana curi masa saya.
kerana curi gelak kuat kuat saya.
kerana curi merajuk saya.
kerana curi perhatian saya.

dan akhir sekali.
kerana curi HATI MERAH saya.

*jaga baik2,tahu?*

labels ; insan terGEMUK kat hati saya.

2 comments: