Tuesday, July 14, 2009

"hati merah dicuri orang!" kata mereka.

hari ini selasa. 8 pagi-10 malam.

hari ini benar gila. aku dijadikan bahan ketawa manusia sejagat. gila! benar gila. spekulasi yang kotor berkumandang dari pagi hingga melarat ke pintu bilik. manusia sejagat tidak henti2 menyakat manusia kecil bermulut bising macam aku.


benarkah muka aku nampak macam orang berchenta? gambar ney manusia sejagat amik tanpa aku sedar!^^

takrifan cinta. argh,persetankan semua. tidak punya lagi istilah itu setelah hati merah itu mati. hahaha,manusia sejagat sahaja suka menyakat manusia macam aku. nak tahu kenapa? sebab dah lama aku bahan kan manusia2 itu dengan objek2 mereka.

sekarang.

tiba masa untuk aku dibahan pula. argh,boleh tahan jugak la. sebab sebelum ni manusia seperti aku hanya tahu gelak untuk membahankan manusia2 itu. perkataan keji2 mula terpacul hingga merasuk dan merosakkan nafas tenggorakan mereka. dan sekarang. aku pula sesak nafas sehingga aku menahan merah muka.

bila mana pergerakan manusia yang suka terbang melompat seperti aku di ikat kakinya. argh,tidak bisa bernafas. dunia berhenti berputar. seakan2 mengiyakan semua. bongek gila! apa harus buat? manusia sejagat itu sebenarnya salah tafsir agaknya. mana mungkin aku punya perasaan itu lagi.

kalian tahu? canangan aku bercinta sampai dikecam hebat di dalam kelas. di rumah. di blog. sampai pensyarah aku. menanyakan tentang apa emosi aku sekarang? argh,tidak mungkin ya manusia2 sejagat. aku tahu benar kamu bahagia bersama objek kamu. jadi pergi dan terbanglah~

pesan aku : mahu jadi pengapit seluruh manusia sejagat itu. aku sayang benar sama kalian! sungguh!^^

jejaka berkaitan terbang kamu ke ufuk timur bersama chenta kamu kelak!^^
di sini hanya sementara. dan ia tidak mungkin.
mustahil untuk memungkinkan sesuatu itu.


cheras 10.45 malam

3 comments:

  1. hati hitam dicuri org minyak!!!!!!

    ReplyDelete
  2. amboi...hahaha
    yaya lah..hati dicuri apatah lagi bukan housemate sndiri..objek mu menanti anda pd ari ahad..jgn MISS ya

    ReplyDelete
  3. hahahhahaha.. jaat la u teo..
    hati hitam bahaya chong oi.. kekeke^^

    ReplyDelete