Saturday, August 15, 2009

rehat.

aku perlu rehat. hati membungkam penuh sifat amarah. hurm,entah apa yang tidak kena.ada saja yang mengganggu. owh,sesungguhnya aku benar2 buntu rehat yang cukup.

ada sesiapa yang mahu sedut penat aku? kalau lah dunia ini ada vaccum yang boleh sedut penat. agaknya aku orang pertama kot. atau mungkin dunia juga buntu satu mesin seperti ini.

*garu2 kepala*

gila apa. tapi betul juga. nanti semua orang tak penat. tapi,kalau semua orang tak penat sapa pulak nak penat. ish,tak boleh jadi juga. tak mengapalah. tak payah ada mesin tu lah. sebab manusia dah cipta alat urut. Ogawa.

tiba2 teringat iklan ogawa. jalaluddin hassan. beli satu percuma satu. poyo gila. kalau kalian salah satu pembeli ogawa. mesti tahu iklan ni kan? familiar gila. kadang2 menyampah juga aku tengok.

*tahan gelak*

sebab aku dah promote alat urut ogawa kat kalian. maknanya pihak ogawa harus bagi saguhati aku kat aku ni. hahahaha..

*sila angguk cepat*

sudahlah. aku nak rehat. banyak sangat mengarut dah sampai kan iklan ogawa pun masuk. nasib baik kalian tak sempat dengar aku celoteh pasal iklan bio aura yang paling aku menyampah tu.

owh,pls. bawak aku jauh2 dari iklan yang menyampah2 tu. pls,someone bantu aku disini. rehat2. sambil nak termuntah terkenang2 iklan tu.


p/s: owh,tidak~tolong tutp tv untuk aku. tiba2 iklan bio aura muncul menerpa. off pls!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment