Thursday, June 4, 2009

kamu! belahan jiwa aku..

hurm,rindu benar nak menulis dalam entri ney. kalian pasti juga rindu sama aku kan? hahhaa.. pasan! tak kesah. tak suka. boleh pergi..

kamu.
kamu tidak perlu jadi seindah nabi yusuff untuk menarik ribuan gadis.

kamu.
kalau sudah kamu tertulis diciptakan untuk aku di loh mahfuz.
Dia akan tumpahkan kasih kepada kita sejak kali pertama mata itu tertaut.

kamu.
kalau benar cinta kamu ikhlas dan suci seperti cinta zulaikha pada yusuff
akan kita bertamu di pintu syurga kelak.

kamu.
aku akan merasa sakit pabila kamu dilihat perempuan lain
aku akan merasa pedih pabila kamu berpandangan dengan perempuan lain.

kamu.
kamu juga punya rasa sama seperti aku kan?

kamu.
siapapun mereka disekeliling aku
kini atau kelak.

kamu.
dan selagi hati aku tidak merasa terkesan.
dan aku yakin itu bukan kamu.

kamu.
bila mata itu tertaut.
tertumpah kasih antara mata itu.
dan hati aku mula terusik.

kamu.
gapailah aku.
jangan lepas.

*erat*


kamu.


tuggu aku ya!



aku juga tunggu kamu.








belahan jiwaku..

No comments:

Post a Comment