Sunday, June 21, 2009

pagi malam kecewa ditambah dengan perasaan benci berbaur marah dan geram yang menggunung!

hari ini. hari marah. benci. campur dendam. geram. sudahlah kepala aku dipenuhi asap yang berkepul2. jangan cari masalah lah.

geram terhadap segelitir manusia itu. apa manusia itu fikir ya? tidakkah dia juga punya hati seperti aku. sama seperti manusia lain.

bilang sahaja jika tidak suka.
bilang sahaja jika rasa malu

bilang sahaja bila tidak perlu
bilang sahaja kau tidak perlu aku!

apa kau fikir?
huh,beritahu sekarang!

apa kau tidak punya hati.
sering sahaja sakitkan hati merah manusia lain.

hurm,pls lah.
jangan rosakkan hati manusia lain sama seperti kau rosakkan hati merah aku!


p/s: aku away~ kau sengajakan buat aku marah. muka cepat kedut tahu tak? kau sengaja nak buat aku cepat tua kan?!

No comments:

Post a Comment