Saturday, April 25, 2009

aku biar tanpa tittle.

aku. tidak kuat.
jujur. aku lemah.
lemah untuk melihat
siapa aku.

aku terlalu takut.
takut untuk bergelut.
bergelut dengan emosi
emosi yang ada turun naiknya

dunia seakan2 mengecam hebat aku.
aku lemah. jangan tinggal aku.
aku buntu kalian di sini.
hulurkan tangan,pls!

sistem pernafasan
seakan2 berhenti untuk berfungsi
menyebabkan aku sendiri
terasa dihenyak2.

leparkan tangan kalian.
untuk aku gapai. berpaut.
aku perlu semuanya.
untuk kembali pulih.

berikan aku kekuatan.
untuk kembali utuh.
sehinggakan tiada siapa
mampu menggoyahkan aku disini.

jijik bicaranya tentang ini!
persetankan segala yang menggoyahkan aku

Tuhan,aku khadam buatmu.
berikan aku peluang dan ruang.
untuk aku aman di bawah naungan-Mu
moga aku dipanjangkan untuk itu.

terima kasih,Tuhan.
aku mohon itu.

No comments:

Post a Comment