Saturday, April 18, 2009

pagi. rindu bertandang sudah!

ada orang comment. napa hidup aku sedey ja. entri dalam ney semuanya sedey. gembira tue. kurang. hahaha,aku gelak ja. ney la. aku cuba nak gembira la ney. hihi..^^

huh? pagi.
cam besa.. bagun! cari roti canai. kena plak teh ais. nasib baik lah tak tunggu lama! kalau tak siap la mamak kat situ aku kerjakan. haiyarkkkk..

kalian tahu sebab apa aku suka makan kat area camney? hahaha,bahgia. ley tengok gelagat orang. nak tahu apa aku buat bila tengok orang? aku akan buat dialog. antara mereka. yup! mereka yang ada kat kiri ngan kanan aku. besh. cuba try. kelakar.

aduh. pagi. pagi selalu menyapa aku. apa nak buat hari ney eh? keja belambak. ah,lupakan ja. wat tak kenal sudah. asal aku puas untuk menikmati pagi ini. tapi pagi ney rasa len. napa?

kalian tahu? umah aku. sunyi. tak macam sini. bandar. tak suka dok sini. semak. bunyi bising. kereta tak sudah2. nyampah! persis benci pada dia. argh,napa perlu ingat? kau tabahkan. sekarang kau ada mereka. dan kamu juga kan? sayang kalian.^^

tiba2..

rindu? apa kau gila?

gila. aku sudah gila. apa kegilaan yang aku sudah buat ney? bagai ibu kucing hilang anak. mencari sesuatu yang aku sendiri tidak tahu. apa? ntah.

*senyap*

rindu? perlukah ada istilah itu dalam hidup aku lagi. argh,takut la. gembira ada pada aku sekarang. aku sudah pegang. tak nak lepas. aku takut. takut nak ada perasaan rindu itu! argh,persetankan semuanya.

*jiwa gelodak*

seolah2 tidak puas hati terhadap aku. kalian,tolong aku boley? bagaimana? aku tidak tahu. aku tak tahu. harap pagi ini cepat pergi. terlalu aneh untuk aku ungkap. tak nak istilah itu datang bertandang lagi. cukup sekali.

kau benar gila. apa mainan yang kau cuba mainkan?

*diamlah*

jangan tanya aku banyak! sakit aku.

akui rindu itu sakit. argh,taknak lah. gila! takut la weh. kalian doakan aku. kembali pulih.
kembali cuba untuk senyum. sayang kalian..

No comments:

Post a Comment