Monday, April 6, 2009

aku sayang kalian!

kegembiraan tak terungkap!


suka kan?


saat aku terlihat bunga api tadi. ntah ada perayaan apa yang disambut. aku sendiri tak pasti! yang pastinya aku terus berimaginasi. hihi,mungkin dianggap benda yang bodoh bagi seorang yang mempunyai pendidikan yang tinggi. haha,persetankan aja. yang penting aku bahagia

aku,melihat lagi bunga api. aku sangat suka akan ia. terlalu taksub melihat keindahannya. sedang aku mencoret rakan aku,berteriak " nak jadi bunga api " .. aduh~aku biarkan aja. tapi bagi aku aku tidak pernah terlintas di benak fikiranku untuk jadi seperti bunga api. ia hanya cantik untuk sekelip mata saja. cantik untuk hanya dipertontonkan! bagi aku,ia bersifat sementara.

sebab itu aku suka bergambar! hahaha,keindahan itu tidak akan hilang begitu sahaja. kenangan yang tertancap di gambar untuk menggambarkan segalanya. reaksi yang ditujukkan benar2 memberi sebuah makna. tiap gambar mempunyai makna dan sejarah sendiri.

terkenang2 lak rakan2. terlalu rindu dengan waktu itu. dengan bergambar membuat kita lebih rapat. aku selalu mohon agar hubungan kita takkan pernah putus. aku terlalu sayangkan kalian! terlalu.. kau semua buat aku lupa akan aku jauh dari keluarga sendiri. kerna kau semua keluarga baru aku disini.!

*senyum sumbing!*
aku sedang lihat gambar aku..
gambar kita..

gambar kau semua!

aku rindu itu!
*senyum lagi*
aku sayang kalian. benar aku tidak pernah menipu perasaan aku sendiri!
aku sayang kalian. benar! sungguh!.. ^^

No comments:

Post a Comment