Sunday, April 12, 2009

should i?

semalam..
huhu,essayment banyak dah. bantu aku disini. pls,bantu aku. ptg semalam abah call. hurm,rindu kalian semua. abah tanya pasal speech. cana? hahaha,riso dia kat aku. aku sayang abah. dia selalu cakap kat kami adik beradik. " you can do it " .. kelakar kan? cakap owang puteh tu. tapi tu la selalu dia sebut.

abah : akak, kat mana tu?
me : akak kat umah cik wan.

abah : napa g sana?
me : saja. lama tak tengok cik wan.

abah : cana speech tadi? ok tak?
me : hehehe,bisa diatur. ketaq lutut la abah.

abah : besa la depan orang. hurm, t lama2 ok la. kamu kan nak jadik cikgu!

*sengih*

me : tapi asanya ok kowt. boley la. abah, akak nak balik boley?
abah : tak payah la. dok ja kat sana. t balik la.

me : * tapi rindu*
abah : kenapa diam?

me : tak dak apalah. kim salam ibu.
abah : hurm, akak jg diri. jangan lupa solat

me : yer dengar..

tamat..

sebelum pagi tu. aku ntar mesej kat abah.

abah : abah akak pagi ney ada speech. doa akak. kem salam semua.
kakak : abah selalu doa anak2 abah. kamu wat la elok2. you can do it.

*sengih*

dalam hati Tuhan ja yang tahu. berdebar2 tak igat dunia.
Tuhan, tima kasih. tak nak hampakan diaorang.
bantu aku, ya!

huhu,qilah caiyok! aku sayang kalian..

No comments:

Post a Comment