Saturday, April 18, 2009

alunkan musik jiwa aku disini.

hari ini. gembira!tahu apa tak? hurm,aku dengar yuna. sedap. lirik dia indah. jujur. tak hipokrit. aku suka.
bawa gitar akustik. usung sana dan sini. indahnya. menarik kan hidup dia. bangga aku. chantek juga orangnya.

hahaha,aku pun apa kurangnya! amik kau~

*ketawa nak tersembur*

aku dengar dia. ngah dengar. ulang dan ulang. terlalu jujur bait katanya. senang. simple. missing star.aku suka. indah. aku mula nak menaip lagi. gila. idea datang mencurah. hahahaha..^^

pls,alunkan musik jiwa aku disini.

fikir aku dulu.
aku takkan pernah ketawa
aku takkan pernah bahagia
aku takkan pernah punya apa2

tapi sekarang. aku silap fikir itu dulu.
kerna sekarang aku bisa ketawa
kerna sekarang aku bisa lagi bahgia
kerna sekarang aku punya semua.

aku perlu semua.
ya,aku perlu semua!
semuanya!

aku mohon alunkan musik aku lagi,pls!

jangan pergi lagi.
jangan pernah pergi lagi
peluk aku sekarang,pls!
jangan lepas.

aku,mohon.
sambutlah aku.
jangan kau lepas lagi.
jangan tinggal aku disini
izin aku untuk sebentar aja lagi.

huhu,hati aku mengalunkan musiknya lagi. mungkinkah ini? argh,persetankan. ini semua yuna punya pasal. dah layan plak aku.^^ hahahaha,idea bodoh! sayang kalian..

No comments:

Post a Comment